התקשרו עכשיו: 03-3034518
| David@balu-dogs.co.il

להיות מאלף כלבים זה מעבר ללימודים ולהכשרה המעשית הנדרשת בשביל להיות כלבן או מאלף כלבים.

ישנן תכונות חשובות בשביל להיות מאלף טוב – כמו כל עבודה עם נפשות ולא חשוב אם זה תינוקות, ילדים, קשישים או כלבים, צריך להיות אדם שמלא בנתינה, סובלנות, הכלה, הקשבה וכמובן לדעת להעניק הרבה חום ואהבה מצד אחד, ומצד שני לדעת להיות אסרטיבי ולא לשכוח לדעת לשים את הגבולות כשצריך.

צריך לקום בבוקר עם ברק בעיניים ולדעת שהצלחה שלך כמאלף כלבים זה במקרים מסוימים ממש להעניק חיים במתנה, צריך לדעת לשים את הצרכים של הכלב לפני הרצונות שלך, ולהבין שכל כלב הוא נשמה בפני עצמה ואי אפשר לעבוד לפי נוסחה קבועה אלה לדעת להתאים את שיטת החינוך והטיפול לכלב ולבעלים, ובעיקר צריך לב רחב עם יכולת נתינה אינסופית.

תמונות באלו מלון בוטיק לכלבים (59)

 

את הראיון של דוד מייסד מלון הבוטיק בערוץ 13, כבר ראיתם? אם לא, לחצו כאן! -> הראיון של דוד "באלו" בערוץ 13.

 

מעבר לברק בעיניים, אם קמנו במצב רוח לא טוב אז הכלבים מרגישים (הם המראות שלנו) ויתחילו להיווצר סיטואציות שלא נרצה שיקרו. לכן מאלף טוב חייב לדעת לשים את הדברים האישיים שלו בצד ולעשות סוויץ' אמיתי לפני הפגישה עם הכלב בכדי לטפל בו בצורה הכי טובה ונכונה שיש.

גם אם זה אומר לעמוד בגשם שוטף בקור בשביל ללמד כלב שמפחד מגשם ורעמים, שהכל בסדר ולדעת להקנות לו את הבטחון אשר לו הוא זקוק.
גם אם זה אומר לשבת ימים ולילות בתא עם ריח לא נעים מצואה ושתן מאחר והכלב מפחד לצאת מהתא, בשביל ללמד את הכלב לשאוב ביטחון ממך וכך להוציא אותו מהתא.
גם אם זה אומר לקום כל יום בשש – שבע בבוקר (כולל שבתות) בשביל להקפיד איתם על שיגרה כך שחייהם יהיו מסודרים, טובים ומאוזנים.

תמונות באלו מלון בוטיק לכלבים (57)

ישנן עוד דוגמאות רבות, אך לסיכום כדאי להבין שלא מספיק ללמוד אילוף ולאהוב כלבים, צריך להבין שכמו בחינוך, העולם מתפתח כל הזמן ואין סוף ליידע שאפשר וצריך לצבור, וכמובן המון התנסות מעשית עם כלבים ולא חשוב באיזה דרך. צריך לדעת להיות יצירתי ושהכלב זה לא מכונה ולא תמיד הכל הולך כמו שמתכננים לכן צריך לבוא בראש פתוח ולהיות יצירתיים.

פנסיון לכלבים

מאמרים נוספים

להפוך את הכלב לחבר שלך – אילוף כלבים מקצועי

  להפוך את הכלב לחבר שלך – אילוף כלבים מקצועי משמעת נכונה, היא חיונית הן לכלב והן לבעליו. אין משנה איזה סוג כלב אתם מחזיקים אבל התנהגות נכונה באמצעות אילוף כלבים, יכולה להציל את כלבכם ואפילו אתכם. ישנן הפתעות בלתי [...] קרא עוד
מאמרים

איזה סוג פנסיון מתאים לכלבים קטנים?

פנסיונים לכלבים קטנים: בחירת סוג הלינה הנכון     כלבים קטנים, הידועים גם כגזעי צעצוע, הם חיות מחמד פופולריות בשל אופיים החמוד והמתלטף. עם זאת, חברים פרוותיים אלה דורשים תשומת לב וטיפול מיוחדים, מה שהופך את זה לבעלים חשוב לבחור [...] קרא עוד
מאמרים

מציאת דוגיסיטר מחיר אידיאלי

טכנולוגיה מתקדמת לשירותכם: מציאת דוגיסיטר מחיר אידיאלי ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתפתח ולהשתלב בצורה חלקה בהיבטים שונים של חיינו, אין זה מפתיע שתעשיית דוגיסיטר נהנית מההתקדמות הללו. עבור בעלי כלבים, מציאת דוגיסיטר מחיר אידיאלי ואמין הייתה לעתים קרובות משימה לא פשוטה. [...] קרא עוד
מאמרים

העלות של פנסיון לכלב: הבנת הגורמים המעורבים

העלות של פנסיון לכלב: הבנת הגורמים המעורבים  פנסיון לכלב הוא פתרון נפוץ לבעלי חיות מחמד שצריכים לטייל או שיש להם התחייבויות אחרות שמונעות מהם לדאוג לחבריהם הפרוותיים. עם זאת, העלייה למטוס עשויה להיות יקרה, ובעלים רבים אינם בטוחים למה לצפות [...] קרא עוד

לבדיקת זמינות והצעת מחיר, השאירו פרטים




    פתח צ'אט
    צריכים עזרה?
    היי :)
    איך אפשר לעזור?