התקשרו עכשיו: 03-3034518
| David@balu-dogs.co.il

הלהקות של באלו

להקת כלבים קטנים

להקת כלבים גדולים

להקת כלבים קשישים/גריאטרים

להקות של כלבים הן חלק בלתי נפרד מחייהם החברתיים והטבעיים. כלבים נהנים להתקבץ יחד ולהביע את רעיונותיהם הטבעיים דרך מערכות קשר חברתיות מורכבות.

לכלבים יש תרבויות חברתיות מגוונות, ובכל תרבות ישנם חוקי קוד מסוימים בהם משתתפים הכלבים. תרבות חברתית כלבית עשויה לכלול קבוצות של כלבים בעלי תפקידים חברתיים שונים, כמו זוגות, משפחות, קבוצות ואף "להקות".

להקות של כלבים הן קבוצות גדולות של כלבים שפועלים יחד במערכת חברתית מורכבת. במקרים רבים, להקות מורכבות כלבים רבים מאוד, והן עשויות להיות מורכבות גם מכלבים מגזעים שונים.

בראש ובראשונה, להקות של כלבים מתרכזות באורח חיים החברתי של החיות האחרות בלהקה. כלבים מבינים תפקידים חברתיים, ובין כלבים התרבויות הברורים ישנם אפילו חוקים חברתיים ושיטות ניהול סביבתי.

להקות של כלבים יש יתרונות רבים. הן מספקות לכלבים חברה, אבטחה וסיוע חברתי. הן עשויות לשפר את רמת המוסר והאיכות החברתית של הכלבים, ובמקרים רבים הן מסייעות להפחתת סיכוני תנועה חברתית.

לכל כלב יש את הרגליו האישיות והתכונות הייחודיות שלו. בהתאם לכך, יש להתייחס לכלבים בהקשר של תרבות חברתית כלבית כך שיאפשר לכל כלב להביע את עצמו ולתרום לצוות במידת האפשר.

המאמר נכתב בהשראת עבודתם של רבים המתעניינים בתחום תנועות החברה החיות.

באלו

באלו מנהיג הלהקה של הגדולים, בוטן (הקטן הלבן- כלב גם שלי- כמו שאני שלו) מנהיג הלהקה של הקטנים. כל הכלבים שלי מאומצים ועברו אילוף וחשיפה ללהקה וגם כאלה שעברו שיקום התבררו כהכי מיוחדים

לבדיקת זמינות והצעת מחיר, השאירו פרטים




    השאירו פרטים:




      פתח צ'אט
      צריכים עזרה?
      היי :)
      איך אפשר לעזור?